Stolt Matte.

Nu har jag nyss varit på morgonpromenad med T och jag blir så stolt över henne. Vi va ute och gick i 25 min och de sista 10 minuterna gick hon utan koppel. Hon var så duktig och gick vid min sida trots att det kom bilar, människor och andra hundar. Fast jag vet inte, kanske borde jag vara stolt över mig och D som lyckats få den plin på henne?! Hur som så är jag väldigt nöjd just nu.

Snart ska jag ta och hoppa i duschen för om en timme bär det av ut till Birsta med mamma. Jag måste hitta något påskigt att fylla min nya vita glad påsk-korg med :) Sen skulle jag ha något från IKEA också men vad minns jag inte nu. Har även tvättstuga idag 13-16 sedan ikväll ska jag följa med D´s syster och mamma till hans kusin på Perfect Home visning. Hoppas att det finns nått fint som inte är allt för dyrt. Pengar är inget jag har gott om just nu...

Det är mycket som ska hinnas med idag, bytte aldrig gardiner i köket igår heller så det skulle jag vilja hinna med. Får se vad det finns ork till helt enkelt. Börjar få mer och mer ont i huvudet också. Jäkla skit, känns nästan om att man är bakis trots att man inte druckit en droppe alkohol på flera veckor :p

Nä nu ska jag kika in en sväng på tradera (mitt senaste beroende). Sedan måste jag nog börja göra mig klar, allt går ju i slowmotion nu när man inte är riktigt kry och inte ser helt hundra. Hoppas att ni alla får en toppendag i det fina vårvädret!


Puss & Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0