1 december


Detta har varit en riktig tråkdag bestående av tvätt, tvätt och ännu mer tvätt.. Blev även sjukt skrämd där nere i tvättstugan.. Var någon j*vla hantverkare som plötsligt stod i dörröppningen och stirrade på mig.. Haha jag bara skrek rakt ut när jag först såg honom.. Jävla idiot!

Hur som har jag iaf överlevt danna dag tack vare mina fina vänner :) Ibland behövs så lite som ett samtal/snabbesök för att göra någons dag och idag ha ni gjort min. Tack! Nu ska jag ta och göra mig klar och glida ner på stan för att träffa en annan väldigt fin vän (om hon kommer ihåg mig idag, haha). Är verkligen i behov av lite shopping och en stor kopp kaffe nu :)

Imorgon ha jag tänkt storstäda så om jag känner mig själv rätt så skriver jag några rader då för att få någon paus ;) På återseende!


/J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0