Dagens andra och sista paus..


Igår blev det tvättning på hög nivå och idag storstädning.. Skulle nästan vilja påstå att jag har gjort en julstädning.. Dock ha jag varken putsat fönstrena eller skurat golven (fast det skulle behövas!). Har även hunnit med att handla mat och lite annat smått och gott idag..

Nu ska jag snart hoppa i duschen och svalka av mig innan det är dags att börja förbereda maten.. Min kära kusin kommer hit ikväll och ska dricka lite vin med mig.. Sist jag träffade henne var när hon bodde i Umeå och jag var där för att operara ögat.. Så det ska bli trevligt att ses under andra omständigheter idag :)

Annars har jag inte så mycket annat roligt att skriva om. Min kära pappa fyller år imorgon så då ska vi dit på middag. Men först måste jag ut till Birsta och inhandla en present till honom :) Skönt iaf att jag vet vad jag ska köpa!! Är så sällan han önskar sig något men i år har det hänt.. Självklart önskar jag att jag hade råd att köpa det till honom men det får bli presentkort, ett litet bidrag iaf :)


Önskar er alla en helt fantastiskt underbar helg!!

/J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0