Första pausen...


Jag har inte kunnat sova så mycket inatt.. Många tankar som snurrar i huvudet på mig..
Idag har jag en städdag här hemma.. Ha redan hunnit vika all tvätt, plockstädat och dammtorkat.. Så vad som återstår är att städa toaletten och golvet.. Känns skönt att komma igång i tid på morgonen.. Jag fungerar mycket bättre på förmiddagen än eftermiddagen..

Igår blev det en liten shoppingrunda där jag införskaffade mig 2 toppar och en klänning (se bild).. Sedan en efterlängtad fika och pratstund med min fina vän L. Alltid lika trevligt! Man kan ju liksom inte låta bli att skratta med henne även om man skulle ha ett fruktansvärt tragiskt/hemskt samtalsämne. Jag uppskattar dig otroligt mycket!


(Bilden är lånad från www.hm.com)


Nu ska jag fortsätta med städningen men jag återkommer säkert med en uppdatering senare idag ;-)


/J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0