Jag Älskar...

...mitt jobb! Tänk, de är inte många som säger så. Men nu när jag inte har arbetat med ungdomar på nästan ett år så tycker jag att det är så himla roligt att vara tillbaka och att jag dessutom är på en ny fritidsgård nu gör bara saken ännu roligare! :)

För er om inte redan vet det så jobbar jag speciellt inriktat mot tjejverksamhet. Så ikväll ska jag ut och käka med med tjejerna och Monica, ska bli sååå mysigt :) Hihi nu längtar jag!

Men under tiden i väntan på att jag ska börja jobba så håller jag på att laga mat till min älskade sambo. Han kommer få det (roligt) stressigt ikväll så därav fixar jag maten redan nu så att han ska slippa stressa allt för mycket. Maten är snart klar, sen ska jag nog hoppa i duschen innan det blir en promenad med Tindra..

Detta är helt sjukt men det känns som att jag fått en ny gnista i mitt liv, jag ser (hör och häpna) fram emot en dag i skolan imorgon.. Haha snart måste jag nog gå till en läkare och se vad de är för fel på mig :p

Men så länge..

Må gott och ta hand om dom ni älskar!




Kommentarer
Maria

Tack Jessica :) Är allt bra med dig? Kram

2011-02-03 @ 20:31:48
URL: http://vitgladiolus.blogg.se/
Elin

känns skönt att man inte är ensam.. ;P hehe Jadu nog hittar man på så mkt konstigt. Allt för att inte plugga. Men men.. bara bita i det sura äpplet. Lät lagomt kul att gå igenom en doktornsavandling. Lycka till själv!=) Kram

2011-02-16 @ 12:33:06
URL: http://elinteresias.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0