Trött

Så sjukt trött som jag är just nu trodde jag inte var möjligt att vara. Helt sjukt. Igår började jag de "efterlängtade" c-kurserna. Ja jag vet att jag kommer att ha ett helvete nu ungefär ett halvår framöver, men jag vet ju hur fort tiden brukar gå och när sommarn väl är här kommer jag att tänka wow vad tiden har gått fort och nu är jag ÄNTLIGEN klar med skolan och kan börja jobba på riktigt igen! Shit vad jag längtar!!!

Men först ska jag som sagt klara mig igenom igenom två c-kursen. Dessutom måste jag tömma min gamla lägenhet så att det kan börja städas där någon gång. Sedan bär det förhoppningsvis av till Vemdalen på söndag :) Så det är lite som måste hinnas med innan dess.. Men nu är det dags att gå på morgonpromenad med T och sen göra sig klar för skolan..

Haha men först måste jag bara berätta om min underbara upplevelse igår :) Jag var och handlade lite på Willy:s innan jobbet och där såg jag ett gäng med z:are.. Jag väljer naturligtvis samma kö som de står i.. När vi väl är framme vid kassan och det är deras tur att betala så börjar de rycka i alla ciggarettpaket som finns typ, tjejen i kassan va ny och vågade inte säga något. Men bitchen inom mig började sakta krypa fram och när en av dem stoppar fickan föll med paket så säger jag högt och tydligt "Ska du inte betala för dom där?!". Vilket naturligtvis resulterar i ett bråk mellan mig och en av dom. Så jävla skönt att få ta ut lite av mina agressioner jag har mot dom, så mycket som jag själv ha råkat ut för med dom när jag har jobbat i kassa och äntligen får/kan jag säga vad faaan jag vill - underbart kändes det!!

Puss hej!


Kommentarer
Johanna

Haha, braaa! På dom bara! :)

2011-01-18 @ 09:00:43
URL: http://jordi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0