Vissa Dagar Är Bättre Än Andra.

Idag är en "andra" dag.. Vi åkte till fjällen, sjukt roligt var det! Dock fick vi väldigt tråkiga besked när vi var där, sedan åkte jag på magkatarr så nu äts det tabletter här... Hur som, dagen började toppen här, men sedan gick det utför och nu vill jag bara lägga mig under täcket och gråta resten av kvällen. Jag kan inte förstå hur det kan bli så här, inte en enda dag som man bara kan få må toppen. Alltid ska det vara nått. :(

Egentligen borde jag städa och plugga men jag vet att jag ändå inte kommer att få något pluggat idag så jag kanske ska ta och fortsätta med storstädningen som jag påbörjat och sedan lägga mig i ett bubbelbad med ett glas rött.. :p

D gick precis hemifrån och nu snarkar T för fullt, hmm undra om spänningen i luften försvann efter att han gick? Nä dags att sluta deppa och försöka göra någon bra av allt istället, min mage mår ju inte direkt bra när inte jag mår bra om jag säger så...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0