fredag 10 juni.

God morgon!

Har nyss varit med T på en 50 minuters rask morgonpromenad. Känns bra! Gick även förbi Fagerdalsbäcken så att T fick svalka sig lite. Men hon va torr när vi kom hem igen, det är verkligen underbart sommarväder ute idag också. Tror att det ska hålla i sig hela helgen :)

Ikväll blir det nattvandring för hela slanten. Börjar kl. 20.00 sen får vi se hur lång kvällen blir. Risken finns att det kan vara rätt mycket att göra när det är sånt fint väder idag. Övrigt idag vet jag inte riktigt vad som händer. Har iaf bokat tvättstugan 13-16..

Imorgon har D bestämt att vi ska åka till hans föräldrars stuga. Vet inte om han är sugen på årets första dopp eller om han helt enkelt bara vill köra bil :p Haha själv tycker jag bara att det är skönt att slippa köra numera :) Pratade nyss med min mamma, de skulle tillbringa helgen i Berga så får se, kanske tar en tur ut dit på söndag och njuter av solen (och att slippa köra) ytterligare lite ;)

Nä nu ska jag se om det finns några spännande jobb att söka på platsbanken. Sedan får det nog bli en kopp kaffe i solen på balkongen.

Ha det gött!


Kommentarer
Johanna

Vad gullig du är vännen! Vad glad jag blir. :D

Puss på dig!

2011-06-10 @ 17:42:20
URL: http://jordi.blogg.se/
Johanna

Nämen har han tagit körkort nu? Det var isåfall på tiden. Hälsa och gratta då. :)

2011-06-10 @ 22:47:23
URL: http://jordi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0