fredag 17 juni.

God morgon!

Igår va en lång dag. Jag klev upp 03:30. Bussen till Umeå gick 05:00. Efter dryga 5 timmars bussresa var jag äntligen framme. Fick vänta en timme innan jag hade tid på ögonmottagningen. Besöket tog ca en timme sedan blev jag hemskickad med positiva besked om höger öga :)

Vänster verkade han däremot lite bekymrad över och ville inte riktigt uttala sig om. Men vänster har jag ändå gett upp hoppet om och är glad över att höger för tillfället ser bra ut. Sagt och gjort, dags att åka hem igen.. En timmes väntande på bussen och sedan en 4,5 timmes bussfärd hem.

Efter att ha suttit ner i drygt 12 timmar i streck mötte jag upp Davve och mamma hämtade oss så att vi fick köra (övningsköra) hem bilen igen. Blev ett stopp på BigBoy och ett på Coop sedan hem. Drack en kopp kaffe sedan gick jag typ och la mig. Så sjukt trött man blir av allt resande.

Idag har jag lite att ta igen eftersom det inte blev mycket gjort igår. Ska strax gå på en långpromenad med lillan, blir nog Sidsjön. Sedan har jag bokat gymet kl. 9 och tvättstugan kl. 10 - full fart! Därefter tänkte jag ge mig ut till Birsta och inhandla lite presenter till min snygging som fyller 30 om två veckor :)


Trevlig helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0