måndag 20 juni.

God morgon!

Blev ingen mer uppdatering i helgen. Förlåt!

I lördags slutade med att jag följde med D och va andrachaufför när han hjälpte H att förlytta projektorduken till den nya lägenheten. Sedan blev det ett besök på ICA Kvantum (där D inte fick köpa en trisslott för att han inte hade leg, haha) innan vi åkte hem.

Senare på kvällen kom S och T bort med lite go dricka. De va väl tänkt att vi skulle spela Nintendo Wii. Men plötsligt va kl 03:00 och det va dags att säga godnatt. Tänk så fort tiden kan gå när man ha roligt :) Tack för en super trevlig kväll. Det gör vi gärna om!

Igår gick vi på en långpromenad i det fina vädret. Det blev en sväng upp till och runt Sidsjön. T fick sig även ett dopp så hon va väldigt nöjd :) Annars tog vi det bara lugnt igår. Åt lite grillat och myste till en film.

Idag har jag varit på en 40 minuterspromenad i regnet och sedan tillbringade jag 30 minuter nere i gymmet. Tänk så bra man kan må bara av vetskapen att man tagit sig dit. Jag hoppas verkligen att det håller i sig med träningen nu för mig.

Efter vi flyttat så tänkte jag införskaffa mig ett kort på Friskis så därför tänkte jag försöka få in rutinen redan nu innan så behöver man inte vara orolig att man inte kommer att stå och betala en massa pengar för ett kort man inte använder.

Nä dags att äta ett mellanmål och sedan hoppa i duschen.
Ha en toppen dag allihopa!

Kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0