tisdag 21 juni.

Tjoho!

Ny dag, nya tag. Idag blev det inte en lika lång promenad, men en sväng ner till gymmet ha jag allt hunnit med. Klarade även av 2 mil på crosstrainern på en minut mindre idag än igår :) Målet är att klara det på 20 min och idag gjorde jag det på 20 min och 40 sek, så snart så ;)

Igår va vi på kalas sedan drog vi ut en sväng till Birsta, där vi inhandlade lite dricka till midsommar samt en tv-bänk. Eller rättare sagt vi beställde en tv-bänk. Hihi det ska bli så roligt att flytta. Göra fint och köpa lite nya saker. Fast tv-bänk och soffa är ett måste då vi inte har nå sånt..

Nu ska jag strax ta och besöka sjukhuset, dubbelbesök. En tid kl. 11 och en kl. 13 så det blir väl någon form av lunchätande där också.. Ganska konstigt egentligen hur man kan vänja sig vid en sådan sak som en sputa i ögat. Haha nu är jag inte ett dugg orolig, som de första två sprutorna jag tog. Och för er som inte har koll så är det den 4:e sputan som jag ska ta idag.

Ikväll blir det bara lugnt eftersom jag kommer vara halvblind resten av dagen. Men imorgon har jag en massa roligt inbokat. Först ska jag göra naglar, sedan ska jag käka lunch med L (om hon inte glömmer bort mig igen :p ) sedan ska jag klippa mig och färga håret. Hihi åh vad jag längtar till imorgon!!!!

Nej nu är det dags att göra sig klar, mamma kommer och hämtar mig om en kvart. Måste även hinna ner och stoppa i mer parkeringspengar i bilen.. Önskar att ni alla får en toppendag!


Puss & Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0