torsdag 9 juni.

God morgon!

Idag tar Davves kusinbarn studenten så jag har lite att ordna med inför det. D jobbar så jag får den stora äran att förbereda. Det är egentligen inte så mycket som skall göras men när man är dunderförkyld så känns allt så mycket mer krafttagande..

Igår va jag ut och käkade med jobbet, det va jätte trevligt och jätte gott! Men tyvärr va det samma sak då, dunderförkyldningen bidrog till att jag gick hem tidigt :( Men jag har lovat att gottgöra dom en annan gång :)

Har även tänkt hinna med lite annat idag. Det va hantverkare här hela dagen igår så dels ha jag tänkt städa (ha redan börjat) sedan måste jag ner på stan en sväng (ha inge presentsnöre hemma) och så ska jag och T gå på en riktig långpromis :)

Älskar denna tid på sommaren, innan det blir så där dövarmt. Just nu är det perfekt och då måste man ju passa på att vara ute! Önskar er alla en toppendag i det fina vädret!

Puss & Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0