24h kvar...

Ja nu är det knappt 24 timmar kvar till jag får gosa in mig i famnen på min underbara pojkvän. Åh vad jag längtar! Ska bli så hilma skönt att ha honom hemma igen. Är 15 dagar sedan han åkte nu, vilket känns som minst det dubbla. Hoppas att vi båda ha lärt oss nu att vi inte pallar att vara ifrån varandra så länge och inte upprepar det.

Igår skulle vi ha tjejkväll här jag och M med middag, vin och singstar. Det blev det också, bara det att plötsligt vad det sex killar här också :p Var iaf en trevlig kväll trots att minnet sviker av och till. Haha fattar inte hur det går ihop eftersom jag inte drack speciellt mycket och inte heller är jag så jätte jätte bakis idag :p

Idag har jag lyckats tvätta trots att min kropp bara skriker efter sömn. Ha även varit och käkat pizza med M, sedan köpte vi godis och gick hem hit och har degat i soffan till nu typ. Så jäkla skönt med en slappardag! Imorgon blir det ändring på det. Har lite saker jag vill ordna med innan jobbet och innan D kommer hem, samt att jag ska klippa och färga håret imorgon :D

Dags att hoppa i duschen och sedan krypa ner under täcket och mysa med min godispåse kanske?!


Puss & Godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0