Bortamatch.

Ja så va Tindra nyduschad, nu ska jag bara packa, vänta på att diskmaskinen blir klar och bära ut packningen i bilen sen bär det av. Vi ska sova hos mina föräldrar ikväll, sen imorgon bär det av med dom upp till Vemdalen. Måste ju inviga mitt skoterkort som jag tog i november/december ;)

Hela dagen idag ha varit bra, men nu börjar det gå utför. Det är den dagen idag, den dagen på månaden som jag alltid går ner mig lite och blir lite extra känslig. Det är tur att man vet att det snart går över och att det bara beror på en sak. Men det är sjukt hur kroppen fungerar och hur det "mekaniska" hänger ihop med det "känslomässiga sinnet". Samt att man alltid hittar en anledning att känna sig deppig just den dagen. Men men..

Nä kanske dags att ta tag i packningen och sedan bege sig. Ska även förbi älsklingens föräldrar en sväng innan vi åker. Ha en trevlig helg allesammans om jag inte skulle uppdatera nå mer. Men systemkameran följer med så några kort ska jag allt försöka klara av att knäppa iaf ;)

Puss å hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0