Då va denna helg över...

Jag har verkligen haft en toppen helg med nära och kära. I fredags åkte jag upp till Vemdalen med mamma, pappa, lillebror och Tindra. Igår "tvingade" Ola mig att köra hand nya, stora skoter med Moa bak och han själv i kälken. Alltså nu pratar vi om att jag ha nyligen tagit skoterkort och är INTE en van skoterförare. Men det gick bra :)

Idag däremot fick han igen och blev tvungen att skjutsa mig :p Så idag ha jag varit på en skotertur uppe på fjället med gubbarna och småpojkarna. (Bilder kommer imorgon). I övrigt har jag mest solat, njutit och ätit och druckit gott i helgen. En riktigt kanonhelg med andra ord som man önskar att den aldrig ska ta slut.

Dock fick jag ett tråkigt samtal :( Söta lilla Tina dog igår. Usch vad livet är orättvist ibland. En sån gullig, omtänksam och snäll människa ska inte behöva drabbas..! Sänder en tanke till alla mina vänner som ha förlorat en förälder eller livskamrat.
Jag lider med er!

När vi kom hem idag bestämde jag och lillebror oss för att gå på bio, så jag ha nyss kommit hem. Vi såg "Hur många lingon finns det i världen?" Det va en riktigt bra, mysig och rörande film. Många blandade känslor fick man samtidigt som man får en sådan härligt känsla i kroppen efteråt. Den rekommenderas starkt!


Nä nu börjar jag bli trött, friskluft, sol, bilresa och bio tar på krafterna. Dags för en kvällspromenad med min trötta vovve sen blir det sängen för oss (hon i sin och jag i min).


Puss och godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0