Drömmar Ska Man Ha!

Sitter här med en kopp kaffe, just hemkommen från skolan. Idag har jag skrivit på flera skolarbeten samtidigt. Känns som att det aldrig tar slut. Ikväll blir det storstädning här hemma men först planerar jag på att gå en lång promenad med Tindra. Känns lite tomt här hemma utan D nu, men det går bra och dagarna går fortare än vad jag till en början trodde att de skulle göra. Men visst längtar vi allt lite efter honom ;) Men...


Jag drömmer mig bort till värmen, till Thailand. Jag är så avundsjuk, men självklart glad för grabbarnas skull! Men jag skulle fasen kunna ge mycket nu för att vara klar med skolan och få ligga på en strand i Thailand och med en kall öl  i handen jag med. Känns som att alla nyss har varit, är eller snart kommer att åka utomlands. Jag vill också! Gud vad jag längtar till skolan är slut! Då blir det till att jobba, jobba och jobba för att sen kunna ta ledigt och åka till ett varmare land och känna lugnet, värmen och bara njuta sådär mycket som man bara kan göra på en semester.



Ja ni ser ju själv, det skulle inte vara dumt att ligga i den där hängmattan nu ;p
Nä dags att sluta drömma och göra något vettigt istället.


Carpe diem



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0