En Bra Dag.

Tjoho! Idag är en bra dag! En dag som börjar otroligt bra och jag tror nog att den kommer att fortsätta lika bra :)

Har nyss fått reda på att jag klarade hemtentan, med stora marginal dessutom, hihi.. Men det är bara en av anledningarna.. Jag måste ju även erkänna att vakna upp med en snygging bredvid sig i sängen inte skadar för att bli på toppen humör ;)

Nu sitter jag iaf på skolan, dags att köra igång med uppsatserna. Tänk va tiden gått fort, redan har jag avklarat att läsa dubbelt i 10 veckor = 10 veckor kvar. Om 10 veckor är jag alltså klar i skolan för gott (om jag vill), om 10 veckor tar jag examen!

Ja tänk att så lite kan få en på så bra humör.
Önskar alla en lika bra dag som jag känner på mig att jag kommer att få!

Puss puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0