En snabbis!

Detta blir bara en snabb uppdatering, ha mycket för mig idag. Ha nyss varit hos Eva och klippt och färgat håret, blev jätte nöjd verkligen :) Tack Eva! Sen ha jag varit och handlat lite mat och annat smått och gott. Nu är jag hemma en snabbis innan jobbet kallar.. Så jag tänkte hinna röja här hemma innan jag börjar.

Ikväll när jag slutar ska jag åka till tågstationen och hämta min älskling, hihi. Det här lär bli min längsta dag på jobbet någonsin. Men det gör faktiskt ingenting för dels är jag på väldigt bra humör idag, dels så trivs jag oerhört bra på mitt jobb och dels så ha jag något att se framemot. Den som väntar på nått gott ;)

Byebye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0