Ett Sista Inlägg -

sen ska jag sova. Men jag måste bara berätta om min knäppa hund. Hon är världens lugnaste, har inte många fixidéer för sig. Men det finns två saker hon tycker om och blir helt tokig av och det ena är ljusreflektioner (jag vet man ska inte låta hundar jaga sådana) och det andra är handdukar, framförallt blöta sådana.

Hon tycker om att ligga inne i badrummet, förut när jag inte kunde hitta henne kom hon utlunkandes från toan när jag ropade på henne. Hur som, jag ha precis duschat och när jag skulle till att torka håret så blev hon helt till sig, bara skakade av spänningen. Jag satt på soffkanten och kollade på nyheterna samtidigt som jag torkade håret och framför mig sitter Tindra och är sååå exalterad.

Rätt va det är så hoppar hon upp på mig och ska "besegra" handduken. Chockat stannar jag upp och hon likaså. Hon kliver ner igen men vill gärna busa med handduken hon också. Hon försöker köra in huvudet i handduken hon också.
Till slut lägger jag handduken runt hennes huvud och låtsas torka henne - gissa om hon blev nöjd?!

Ja det va den historien om min knäppis till vovve. Nu blir det sängen och teoriböcker. Eller blir det kanske Cesar Millan? Haha svårt val?! :p


Puss och godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0