Glädje

Ja jag vet inte riktigt vad som hänt men jag tycker plötsligt att det är jätte kul att blogga. Kanske är det för att jag inte får prata lika mycket nu när jag är ensam hemma och därav vill jag skriva av mig istället. Vem vet..

Men för att prata om glädje, visst måste väl skadeglädje vara den enda riktigt sanna glädjen?! Tänk att jag kan må så gott av att veta att någon annan inte gör det.. Fick sms av D för ett tag sen som inte verkade må alltför bra. Nu pratar vi inte om att han blivit sjuk utan det va alkoholintaget som gjorde att han inte verkade må nå vidare. Haha rätt åt honom tänker jag bara då. Haha skyll dig själv! Dessutom förtjänar han att må lite dåligt nu då han lämnar mig ensam hemma och drar till Thailand i drygt 2v. :p

Nä jag ska vara snäll. Jag tyckte faktiskt lite synd om honom även fast de va väldigt roligt att få sms som man knappt kunde tyda.. :) Håller som tidigare nämnt på att storstäda här hemma, men tappade plötsligt lusten.. Tror de beror på att jag börjar känna mig sällskapssjuk. Tur att mobilerna finns så att man kan ringa och umgås genom telefonen.


"Ett gott skratt förlänger livet"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0