Godis!!!

Den som kommer förbi med lite plugg godis till mig skulle jag uppskatta lite extra idag! Shit jag fattar inte vad som hänt med mig, är verkligen inte det minsta motiverad att plugga. Och inte ens pressen som jag har nu hjälper mig, vilket den annars brukar göra. Tror faktiskt att det är litteraturens fel, den är så fruktansvärt tråkig och ointressant och jag fattar noll av den. Ämnet är roligt! De andra böckerna är intressanta, men den bok som PM:et ska bygga på klarar jag bara inte av!

Hur som så ha min hund stängt in sig på toa, jag tror att hon inte gillar mattes energi just nu och har därmed bestämt sig för att bosätta sig inne i badrummet tills jag är klar med detta helvetesarbete. Dock tvivlar jag på att jag kommer att bli klar i tid. Känns som att jag även kommer att behöva ägna min lediga helg till den. Vilket gör mig ännu mer less eftersom jag egentligen har planerat att göra annat då.. Tycker inte om mitt liv just nu!


/Missnöjd flicka


Kommentarer
Miss Emmelie

Kämpa på! Min kille pluggar också nu och skrev sin c-uppsats förra terminen, han blev nästan hårlös. Helt bedrövligt och jag stod hjälplös brevid. Inget annat att göra än att ta sig igenom det tyvärr, men här never från örebro önskar jag och melwin lycka till!

2011-03-23 @ 14:25:02
URL: http://www.hawaiiavenue.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0