Godmorgon!

Ha nyss varit på morgonpromenad med Tindra. Det är 9,3 grader ute, härligt! Dock är det en massa slask, vilket resulterat i en sjuuukt smutsig hund.. Haha men lillan måste ju få uträtta sina behov. Men det är dagar som denna som man önskar att man hade en nakenhund som går fort att spola av och torka ;)

Idag är det plugg som står på schemat. Det är det faktiskt varje dag denna vecka, även kvällarna kommer att fyllas med pluggande. Men efter denna vecka är jag klar med ALLA skoluppgifter, fatta hur skönt det känns! Efter denna vecka är det bara 10 veckor kvar i skolan, vilka kommer att gå åt till att skriva dubbla c-uppsatser.

Men det ska nog gå bra, har ju lyckats läsa dubbla teori- och metodkurser nu i 10 veckor så jag ser ljust på uppsatsskrivandet! Nä kanske lika bra att köra igång då. Ska först göra iordning en stor kopp kaffe bara så att jag inte råkar somna framför datorn :p Önskar er alla en roligare tisdag än vad jag kommer att ha!


Puss & Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0