Jag Är Kändis!

Hehe eller inte. Men idag när jag va i Birsta med mamma träffade vi hennes kusin som sa att jag va med på en bild i tidningen idag. Jag skrattade bara och sa att hon måste sett fel. När jag kommer hem slänger jag mig över Dagbladet som ligger på soffan (hade inte hunnit läsa den imorse).. Och mycket riktigt, jag va med på bild.

En helsida på mig och Elena. Haha snacka om att massa gamla minnen dök upp. När vi tog studenten va jag och Elena med på en helsida i ST när vi hade balen och sedan en helsida i Dagbladet när vi gick ut på trappen.

Så här är vi nu igen, på en helsida, samma bild som för 6 år sedan. Haha jag ha mailat Dagbladet och frågat hur det kommer sig att de publicerar denna bild 6 år senare och i detta sammanhang. Jag hoppas även på att få den digitalt av dem, i så fall kommer jag att uppdatera detta inlägg lite senare med bilden. Men visst är det väl komiskt att detta händer.

Och inte är det vilken dag som hellst heller, Elena fyller år idag. Snacka om sammanträffande! Nä nu ska jag återgå till dagens sysslor, ha en hel del att göra.


Puss & Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0