Jag Är Trött!

Hm.. Va knepigt att jag är trött redan nu tänker jag och kollar på klockan. Haha den är 21.45 och den här veckan har jag somnat mellan 22.00 pch 22.30 varje dag. Inte konstigt att Jessica är trött nu då med tanke på att jag klev upp 6 imorse sen ha ja suttit i skolan 9-16. Sedan hem och pluggat och nu ha ja nyss kommit hem efter att ha solat och varit på kvällspromenad med Tindra.. Riktigt avslappnande!

Ja kanske det är dags att gå och lägga sig då. Men annars kan jag tycka att det är rätt så mysigt att sitta här ensam i mörkret och lyssna på dansbandskväll på RadioGuld. Haha trött_tjej_86! Nu är det iaf bara 4 dygn kvar tills D kommer hem, jippi jag ser ljuset i tunneln! Och det känns så fantastiskt bra! Nu gäller det bara att ha energi och hjärnan med sig imorgon så att jag hinner klart med uppgiften som ska vara inne kl. 23.59..


Puss & Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0