Mmm Snickers

Jag vet inte vad som har tagit åt mig men jag ha fått en nojja på snickers. Är typ inte sugen på något annat. Jag som aldrig brukar ha problem att äta är inte hungrig längre. Bara sugen på snickers... Mm - det här är sjukt!

Jag har bara ätit en idag och nu ha jag inga fler hemma så det får helt enkelt vara bra nu. Måste ändå lägga av med denna ovana innan D kommer hem och kommer på mig :p

Idag har jag i alla fall pluggat på bra trots många pauser men chatt, sms, telefonprat, boka tvättid, laga lunch, äta lunch och kolla på tv, långpromenad osv. Och nu är det dags för en paus till, men denna gång ska jag lägga mig och ta en powernap, dock blir det till att läsa en stund innan..

Ha en fortsatt toppen fredag!

Puss & Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0