Nyduschad och klar

Ja här sitter jag nu, nyduschad och klar och väntar på att pappa och lillebror ska komma hem så att vi kan åka nångång. Jag har inte pluggat något idag heller, usch vilken helvetesvecka det kommer att bli nästa vecka, men de får det vara värt. Jag väntar för övrigt även på att snöstormen ska komma, knepigt att de går ut och varnar sen händer inget mer :p

Idag ha jag varit ute och flänkt och handlat med mamma. Hittade även en sak till D som han ska f¨som välkommen-hem-present :) Kan inte skriva här vad det är, men jag hoppas att han kommer tycka om den. Åh vad jag saknar honom, känns liksom som en del av mig saknas när han inte är här. Men men, tiden kommer att gå fort och snart kommer han hem igen :)

Och under tiden, medan jag väntar, finns det massor att fylla vardagen med. Det sägs tydligen att jag  ska åka längd med Tindra i helgen, men jag vet inte jag. Vi får se, skulle hellre ta med henne på en skotertur, fast jag är tveksam om hon kommer vilja följa med trots att hon gillar skotrar. Nä tror jag ska ta och måla naglarna medans jag väntar på pappa och Johan.


Trevlig helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0