Nykär?!

Igår kom D äntligen hem efter att ha varit bortrest i 16 dagar. Så himla underbart det känns att ha honom hemma igen, jag tror nästan att jag är lite smått nykär ;) Just nu är han på jobbet och jag längtar redan efter honom.

Själv borde jag plugga och det ska jag strax ta att göra också. Tänkte börja med en mjukstart idag, vilket innebär att jag ska plugga fram till lunch sen får det räcka för idag :p Tänkte även försöka hitta någon att lunchdetja med på stan sen.. Och kanske gå på en liten shoppingrunda.

Skulle även behöva betala jackan som jag hade köpt åt D medans han va bortrest.. Så ja.. Får helt enkelt bli en sväng på stan sen. Hihi jag fick också lite saker igår när min snygging kom hem, hihi.. 2 plånböcker och 2 klockor, tack :D

Nä dags att dricka lite kaffe och plugga då kanske?! Längtar till ikväll!


Puss & Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0