Pyttipanna ala matte och mormor...

Jag ha alltid sagt att jag har svårt att få T att äta, men nu ni ha jag (läs mamma) kommit på det. Hon tycker inte om det hon får helt enkelt. Nu ha hon ätit med stor aptit i flera dagar sedan vi provade att ge henne en hemmagjord pyttipanna med potatis, korv och torrfoder. Skulle säkert funka om jag blandade ner lite annat nytt och spännande också. Men det känns riktigt skönt att hon börjar bli lite gladare i maten nu :)

Själv ha ja ingen lust att plugga längre, jag vill göra något roligt! Dricka vin och sjunga singstar typ. Eller ta en långpromenad, träffa folk, ja vad som hellst. Börjar bli sjukt sällskapssjuk nu! Men men ska försöka plugga vidare en stund till och skriva åtminstone en sida till idag så kan jag kanske få vara ledig och göra något roligt ikväll istället.


Puss hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0