Redo För Party!

Eller ja teoretiskt iaf. Jag har precis varit och ändrat tvättiden imorgon från kl 7.00 till 13.00 istället. Jag lämnade in den där förbaskade sociologi uppgiften inatt kl 1, en timme sent, men det ska väl inte spela någon roll. Men jag måste ju säga att de va mitt sämsta arbete någonsin, jag läste inte ens igenom det innan jag skickade in för då skulle jag bara ha fått ångest :p Så nu är det bara att vänta och se hur det går.

Så vad gör jag vaken nu kan man ju fråga sig, satt ju och pluggade i 12 timmar totalt igår och somnade inte förrän närmare 2 inatt. Jag borde sova! Vet inte vad de beror på, kanske ha inte stressen släppt än.. Idag ska jag och E och T till mina föräldrar och käka våfflor, hihi det ska bli så gott! Sedan tänkte jag dra ut en sväng till Birsta och spendera lönen, dock inte lika roligt som det låter, kommer mest bli mat.. Men man kanske kan få unna sig nått litet iaf?! ;)

Nä nu ska jag ta och stoppa i mig frukosten och sen ta och röja upp lite, blir förmodligen tjejkväll med middag och vin här ikväll så för att slippa stressa med de sen är det lika bra att göra det på en gång. Och även om det inte skulle bli av så har jag ju då en halvstädad lägenhet, vilket skulle vara skönt! Storstädning står på schemat imorgon så det blir ju lite lättare då.


Trevlig helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0