Tack - Idag Njuter Vi Av Livet

Ja idag är en betydligt bättre dag än va de senaste dagarna har varit. Och det tackar jag Eric för! Tusen tack för att du öppnat upp en värld för mig som jag inte har utforskat tidigare. Det var/är oerhört intressant och jag hoppas verkligen att du vill fortsätta hjälpa och vägleda mig med detta!?

Ja, som sagt, idag är en bra dag. Jag har redan hunnit vara till skolan och fått en massa gjort :) Nu är jag hemma och dricker en snabb kopp kaffe innan jag ska iväg och fixa naglarna, sen ska jag på födelsedagspresentjakt och därefter blir det kalas och mys med två av syskonbarnen.

Så vad mer kan man begära av dagen? Solen skiner, jag har och kommer att få mycket gjort, plus att jag snart ska få lite vardagslyx. Idag är en extremt bra dag att njuta lite extra av livet helt enkelt!

Måste även passa på att tacka min kära lillebror som ställde upp som hundvakt och nattsällskap igår! Love you!


Önskar er alla att ni får en fortsatt lika bra dag!

/J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0