Tänk Vad Glad Man Kan Bli...

...för så lite. Men för mig är det inte lite att få reda på att mamma ska bjuda på våfflor till lunch imorgon och att D skickar sms och berättar att han köpt något till mig. Det är sånt jag uppskattar mest och det är sånt som kan förgylla ens dag!

Nu ha ja precis duschat och käkat frukost, ska bara dricka upp kaffet sen blir det en promenad med Tindra innan det är dags att sätta igång med dagens pluggande, vilket jag ser fram emot för en gångs skull :)

Kanske det kan bero på att jag känner mig på bra humör plus att det stod så här i mitt horoskop idag: Du ger dig i kast med något du vid ett tidigare tillfälle gått bet på, och den här gången tycks du bli mer lyckosam. Det låter väl lovande?!


Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0