Vad Skulle Jag Göra Utan Dig?

Fick en fråga häromdagen om jag ångrade att jag skaffade hund. En sådan fråga är oerhört svår att svara på. Jag skulle inte vilja byta bort T för allt i världen! Och jag vet inte om jag skulle klara mig utan henne. Hon ger mig kärlek, trygghet och hon finns alltid vid min sida. Hon gör mig glad när jag är nere och oftast har vi kul tillsammans. Hon sprider en lycka som inte går att beskriva med ord. Men det är klart att man blir bunden med en hund. Visst skulle det vara skönt att kunna göra exakt allt man vill utan ansvar för en hund. Men som sagt, jag skaffade henne och jag skulle inte vilja bli av med henne. Hon är mitt allt!

Min snygga tjej!

Så är det med det. Jag har pluggat enda sedan jag klev upp imorse typ. Nu är det bara 3 timmar kvar till jag börjar jobba, så ungefär 2 timmar kvar att plugga med andra ord. Men jag har fått skrivstopp. Huvudet är helt tomt på mig. Eller nej inte tomt, det snurrar massor med tankar men ingeting som har med skolan att göra... Därav skriver jag nu detta inlägg med hopp om att några tankar kan sluta snurra och jag får tillbaka lusten att plugga.

Just de ja, skulle ju lägga ut lite bilder från i helgen. Blev dock inte så många kort knäppta. Här kommer iag några, finns även lite fler på facebook.

Sitter fint :)
Pappa solar - Grillmästarna - Tindra sitter fint

Nä dags att återgå till pluggandet, åh vad jag önskar att dessa sista 11 veckor ska gå fort! Ha en fortsatt trevlig dag allihopa!


Puss & Kram


Kommentarer
Johanna

Ja dessa 11 veckor får gärna gå snabbt för då behöver inte jag vara tjock så mkt längre. :D Redan less...

2011-03-21 @ 20:43:53
URL: http://jordi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0