För Ett År Sedan...

...var mitt liv helt perfekt! Jag hade en underbar pojkvän (vilken fortfarande är helt underbar), en perfekt hund (eller ja näst intill iaf), vänner (som sedan skulle visa sig inte finnas där när man behöver dom), drömmar (som idag ser helt annorlunda ut) och jag var lyckligt ovetande om vad jag hade att vänta..

Mitt liv har på många plan förändrats under det senaste året. Jag har börjat förstå att det finns viktigare saker i livet att bry sig om. Jag har insett vilka som är mina riktigt vänner, vilka som verkligen är (ordagrant) 5 minuter bort när man behöver dom. Att allt iinte handlar om att få ta examen, skaffa ett jobb, tjäna pengar, bilda familj och leva lycklig i alla mina dar.

Sagan jag alltid har drömt om har sakta men säkert förändrats. Idag handlar mina drömmar mer om att få ha en god hälsa, behålla synen och att någon gång kunna ta examen och återgå till min lilla saga med ett lyckligt slut. Jag ber och jag hoppas innerligt att jag kan få leva ett normalt liv igen! Eller att det åtminstone inte blir värre än det redan är..


Ge mig styrka att acceptera

det jag inte kan förändra!




Kommentarer
Johanna

Åh vad jag önskar att jag kunde göra något åt allt. Bara kunna lova dig att synen kommer bli bättre och att allt ordnar sig efter det. Du ska veta att jag håller mina tummar hårt!!

2011-05-19 @ 20:01:10
URL: http://jordi.blogg.se/
Mamma

Älskar dig och tror att allt kommer att bli bra.

2011-05-19 @ 21:00:13
Fanny Dahlberg

Men, hur har de kunnat bli så med synen? :(

2011-05-19 @ 21:26:17
elena

Jag ÄLSKAR verkligen dig min vän. Jag finns alltid här om du behöver mig. Ta hand om dig nu o försök o vara så positiv som du kan. Puss

2011-05-19 @ 22:34:17
Gunilla

Du vet att vi tänker på dig och håller alla tummar att allt går bra. Kramar i massor till dig.

2011-05-20 @ 00:37:24
Jessica

Johanna: Tack gumman!



Mamma: Ja hoppas kan man ju alltid! Älskar dig också!



Fanny: Det är pga att jag har diabetes.. Dock är jag lite för ung för att detta ska hända nu :(



Elena: Älskar dig också och jag saknar dig redan! Kom hem hjärtat!



Gunilla: Tack tack snälla ni! KRAM

2011-05-20 @ 12:40:02
URL: http://jessicahelenas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0