Frukost och sen då?

Vaknade av att D´s alarm ringde och ringde.. Till slut vart jag less och skulle putta på honom, varpå jag upptäcker att han inte ligger bredvid mig och ca 5 sek senare konstaterar jag att det är inte hans utan mitt alarm som ringer.. Åh.. :( Då va va det bara till att kliva upp. Nu sitter jag här och äter mina vanliga lchf-frukost. Just idag blev det en blåbärs-smoothie och en kopp kaffe :)

LCHF-smoothie

I dl turkisk yoghurt
1 dl vispgrädde (ovispad)
1 dl frusna bär (osötade)
1 dl mineralvatten


Efter frukosten ska jag ta och betala lite tråkiga räkningar, sedan blir det en långpromenad med Tindra. Måste till skolan och lämna tillbaka lite böcker och sedan köpa snus. Därefter kommer mamma och hämtar mig, ska till Birsta en snabbis (hon behövde blomjord) sedan ska jag hämta hem min bil :D Börjar sakna den lite :p

Måste även ringde några viktiga samtal idag.. Osv osv. Shit va många måsten jag plötsligt fick och bara en massa tråkiga dessutom. Men men, lika bra att få det överstökat så kan man glömma dom sen och göra betydligt roligare saker :)


Ha en bra dag i det soliga (om än blåsiga) vädret!


Kommentarer
Sandra

Den där smoothien är god! Dock tycker jag det går lika bra med kranvatten :-)

2011-06-01 @ 03:12:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0