Godmorgon!

Nu äe det inte långt kvar tills det bär av till Umeå igen, bussen går 7:50. Ska snart ta och traska ner till stationen. Men satan va trött man blir av att kliva upp tidigt. Ville hinna säga hejdå innan D åkte så det blev till att kliva upp 5:30. Hans tåg ner till Örebro gick 6:10. Det är ett himlans åkande för oss nu, vi va ju även till Umeå en sväng i helgen då min kusin fyllde 30år.

Tindra saknar jag så jag tror jag dör! Hon fick stanna hemma med lillebror i helgen, sedan lät vi henne stanna kvar där eftersom vi ändå skulle åka bort igen idag. Jag träffade henne faktiskt en stund igår, men jag tror att jag uppskattade det mer än vad hon gjorde :p

Vet inte om jag kommer orka sitta något vid internet ikväll. Om jag orkar kommer en uppdatering, annars återkommer jag så fort jag orkar efter operationen. Nä nu är det dags att göra sig klar och börja traska ner mot bussen. Ser fram emot att få sova på en skumpande buss några timmar :)


Puss & Kram


Kommentarer
Johanna

Lycka till vännen!

Jag tänker på dig! <3

2011-05-24 @ 14:40:23
URL: http://jordi.blogg.se/
Gunilla

Hoppas resan gick bra och du känner dig redo för morgondagen. Våra tankar finns hos dig. Många Kramar

2011-05-24 @ 23:12:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0