Hejsan Hoppsan!

Kommer upp till Umeå, gör alla kontroller och de ordnar med allt inför operationen. När jag sedan träffar läkaren som ska operera mig blir han lite tveksam till om jag verkligen ska behöva opereras redan..? Iväg för att träffa narkosläkaren, efter att ha suttit i väntrummet där i 45 min kommer sköterskan tillbaka och ber mig följa med (utan att ha träffat någon narkosläkare). En annan läkare ville också kolla på mina ögon innan de bestämdes om jag skulle opereras eller inte..

Denna läkare ansåg precis som den förra att det inte behövdes än. Dock menade han på att jag skulle återkomma dit om 3-4 veckor för ett nytt besök. Tror inte att de litar på dom i Sundsvall :p Så nu är det bara att fortsätta hoppas på att det inte blir värre, för de båda läkarna sa rakt ut att det INTE ser bra ut men att de ville vänta med operationen då jag är så ung. Så va man på väg hem igen - ganska snopet när man ställt in sig på allt och räknat med att man inte kommer kunna se eller göra något på 2 veckor..

Måste passa på att tacka K som lät mig åka med hem igår så jag slapp sitta på en buss i 4,5 timme till. Samt ett stort tack till alla som trott, hoppats och önskat mig allt gott! Det betyder så oerhört mycket för mig! Nu är det bara att fortsätta att tro, hoppas och önska att allt löser sig på bästa sätt och att ett mirakel sker så att jag slipper en andra operation ;)

Nu ska jag strax ta med mig Tindra på en promenad bort till tågstationen. D kommer med tåget om knappt en halvtimme :) Maten står i ugnen nu och det luktar så sjukt gott! Ugnstekta kycklingfiléer med sambal oelek och grädde = Mm.. Har även hunnit ut till Birsta en sväng med mamma idag, där jag införskaffade oss lite mat och blommor att ha på balkongen i sommar..


Ha en fortsatt bra dag alla trogna läsare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0