måndag 30 maj.

Varför ska det vara så svårt att leva i nuet? Varför oroa sig för framtiden hela tiden? Fick nyss en kallelse till Umeå och tusen frågor och funderingar snurrar i huvudet direkt.. En ganska lustig oroskänsla har bitit sig fast, tänk att behöva kliva upp 3:30 (bussen går kl 5:00). Fy vad jobbigt! Men va tusan kom den känslan ifrån? Det är ju inte direkt hela världen heller :p

Idag har jag inte fått mycket gjort. Va ute på en timmes promenad tidigare idag, sedan ha ja inte fått nått gjort. Så typiskt bara för att jag ha mycket att göra. Det är precis som att min kropp protesterar. Har iaf hunnit prova lite kläder inför imorgon, vet dock inte vad ja ska ha på mig än.....

Imorgon är både en rolig och deppig dag. Vi har vår examensmiddag imorgon. Roligt för att den dagen äntligen är här, deppig eftersom jag inte tar examen som planerat. Jag har hela helvetet kvar framför mig, kul! Nä ska inte sitta här och deppa mer, ska ta och hoppa in i duschen och göra mig klar för jobb ikväll.


See ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0