Ojojoj

Nu var det länge sedan jag gjorde någon uppdatering. Fy på mig! Men mycket har iaf hänt. Jag (vi) har kommit fram till att jag inte kommer kunna ta examen som planerat. Att skriva en c-uppsats på tre veckor när man inte pallar att sitta mer än någon timme per dag är omöjligt. Men jag har haft en otrolig tur och bara mött på väldigt förstående människor :) Så uppsatsskrivandet kommer att ske parallellt med jobb under sommaren och hösten helt enkelt..

Annars då? Jag håller på att få spader på alla parkeringsböter som hoppar på mig och jag vill bara flytta! Letar lägenhet för fullt men det känns lite som att jobba i motström :/ Eller så är det någon mening med allt helt enkelt. Det är bara att vänta och leta vidare.

Nu i helgen skulle vi ta det lugnt men det slutade med en liten fest på hemmaplan och sedan blev det även en lättare utgång. Tänk så roligt det är när man får med sig älsklingen ut på en liten sväng ;) Sedan igår blev det bara att ligga i soffan halva dagen och kolla på film.

Idag har jag varit på morgonpromenad med Tindra, lagat en lchf-tacopaj och ska strax ta och beställa oriflame. Skulle även behöva boka en tvättid, städa toan osv. Får se vad som hinns med innan jobbet. Har ju fortfarande inte fått tillbaka orken helt och hållet så det blir ju någon powernap lite nu och då.



Puss hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0