tisdag 31 maj.

Tror att jag kommit in i övergångsåldern.. Shit vilken svettattack jag fick precis. Även att jag gnäller och muttrar på gamla kärringar som snor MINA tvättider (även att hon knappt hejjade när jag muntert sa "God morgon!"). Hahaha ja nått står inte helt rätt till i min kropp för tillfället..

Även vart jag lite bitter imorse när jag såg vädret vi har att vänta idag.. Suck! Jag som hade tänkt ha klänning och vita skor och så ska det regna, vara kallt och allmänt skitväder. Det är bara att börja gräva i garderoben igen för att hitta något annat att ha på sig ikväll..

(Tvättstugepaus)

Åh nu vart jag på dåligt humör igen.. Fick vänta en evighet i tvättstugan på att maskinerna som tar hundra år (i jämförelse mot de maskiner som jag HADE bokat). Kärringen hejjade inte alls denna gång och ännu mer irriterad vart jag när jag upptäckte att hon inte skulle använda alla maskinerna.

Snacka om att pensionärer tvättar innan tvättkorgen är full.. Även att jag kollade när jag gick ut, hon hade inte ens bokat nån maskin.. Kärringjävel!! Önskar att jag skulle kunna vräka ur mig något dumt så att din dag också blir förstörd!

Nä nu ska jag ta och rasta doggen, hon börjar bli otålig när matte springer in och ut genom dörren hela tiden men hon får inte följa.. Önskar alla (utom kärringjäveln) en bättre start på dagen än vad jag haft :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0