Likheter...


Ja det va ju det här med likheter igen då.. Fick inte så mycket respons på mitt förra inlägg så jag gör ett nytt försök idag.. Det finns en del som ha kommenterat att jag är lik Elliot i scrubs (frågan är ju om det är utseende eller beteende?!).. Men folk ha även sagt att jag är lik mat-Tina.. Jag kan ju faktiskt hålla med om att dessa två personer är lite lik varandra, men är jag verkligen lik någon av dem?

Elliot...



eller... Mat-Tina?


Om så är fallet kanske jag borde blondera mig.. Jag menar båda dessa personer passar ju i blont hår (även om jag inte tror att någon av dem är det i grund och botten)..

Annars då? Jo jag håller på att bli tokig av att vara sjukskriven! Fick hem mitt sjukintyg nu idag och därmed inser jag att jag är sjukskriven längre än jag trodde, t.o.m. den 19/12.. Suck! Men å andra sidan ha det inte blivit bättre i vänster öga så det kanske är lika bra...?

Ikväll ska jag till V och fixa naglarna. Ska bli sjukt skönt att dels komma utanför dessa betongväggar samt att äntligen få dem snygga igen :) Just nu vill jag ha vantar på mig hela tiden eftersom de ser förskräckliga ut :p


Önskar er alla en superbra vecka!

/J


Kommentarer
Johanna

Njaa jag ser inte så mkt likheter med någon av dom. Mkt mer med Noomi. :)

2011-11-29 @ 14:07:39
URL: http://jordi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0