Torsdag 17 november.


Sitter på jobbet och har en stund över till annat. Så varför inte passa på att blogga? Var ju ett tag sedan nu.. Har tappat lite av lusten att blogga. Tror att det skedde efter att jag satte lösenord på bloggen och det bara var två som frågade efter det..

Idag är det den 17/11 -2011 och bingolotto har 20 års jubileum. Så ikväll blir det till att vinna någon bil och ett par miljoner. Eller så ska jag helt enkelt bara spela bort änni mer pengar :p Hur som så kommer jag iaf att ha något att fylla kvällen med :) Börjar bli smått less på att tillbringa kvällarna i soffan och bara slökolla på allt skit som går på tv..

Imorgon ska jag på middag med jobbet, får se om det även blir en liten utgång. Ska jobba på lördag så det blir inte allt för hårt iaf.. Efter jobbet på lördag ska jag på glöggfika hos en kompis :) Roligt att  ha lite inbokat tycker jag, så att man har något att se fram emot :)

Ska försäka bli bättre på det här med bloggandet, men som sagt. Är ju inte inspirerande att skriva när ingen läser.. :p


PUSS!


Kommentarer
Nina

Vad sägs om att hänga nån kväll?:) kram

2011-11-17 @ 12:46:11
Johanna

Jag läser. :) Kul med en uppdatering. Det var på tiden. :)

2011-11-17 @ 21:43:10
URL: http://jordi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0