2012-02-01


God morgon!

Halsontet och hostan har jag fortfarande kvar trots att jag tror att jag överkonsumerade ingefära igår.. Känns som att jag gör något fel..
Någon som har något bra dunderrecept att delge sjuka lilla jag?

Måste verkligen bli lite friskare till imorgon för då ska jag få en spruta i ögat igen :)
Ja jag längtar faktiskt. Men om jag blir sjukare än jag var igår får jag ingen spruta så därav är jag i akut behov ett recept som fungerar!?!

Och i övrigt händer det inte så mycket, eftersom jag inte har någon röst så har jag blivit beordrad att stanna hemma från jobbet resten av veckan.
Så det blir väl mesta till att vila och kurera sig..

Jag skriver om det händer något spännande, skriver jag inte så vet ni att jag ligger i soffan, sippar på en kopp te och gör allt i min makt för att bli frisk igen.

Lots of love!
/Jessica




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0