2012-02-07


Idag fyller min rynkfria moster 50 år. Så vi har varit där och ätit tårta nu ikväll.
Det var trevligt :) Dock var det inte lika trevligt att komma hem.
Möttes av en vettskrämd Tindra som inte kunde sluta skaka.
Jag tror att det spökar här, det måste det göra!!

Annars idag har jag varit på vårdcentralen igen och tagit fler prover.
Det är inga bakterier utan ett virus, så det är bara att härda ut.
Jag berättade även för lakaren om mina bulder i gommen och bakre delen av munnen.
"Syns dem?" frågade läkaren. "Ja det tror jag nog" svarade jag och gapade.
"JODÅ det gör dem" fick jag tillbaka då.
Haha härligt att man t.o.m. kan få en läkare att rygga tillbaka.

Så nu är jag sjukskriven en vecka, men troligtvis börjar jag jobba igen redan på måndag.
Tycker inte om att gå hemma, man blir ju så rastlös..
Nej nu ska jag dricka en kopp te och sedan krypa ner under täcket i soffan.
Kan ju inte sova i sängen nu när jag hostar så mycket.
Räcker med att man vaknar kl 5 på morgonen av att halsen VÄRKER.


Kram & godnatt!
/Jessica




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0