2012-02-08


Godmorgon!

Idag tog vi oss en sovmorgon. Vaknade inatt och tog värktabletter,
måste har varit dem som fick mig att sova lite längre imorse.
Men nu är man igång, ska snart ta en promenad med lilldamen min.

Annars idag blir det bara till att vila, soffläga och film.
Samt att jag förmodligen kommer att dö av längtan att få flytta.
Inte det att jag vill slippa mina underbara föräldrar
(de har verkligen har tagit hand om mig nu medans jag bott här)
utan för att för att få något eget, en egen vardag.

Men det enda som hindrar mig från att flytta nu är Giffarna.
Det är en giff-spelare som bor i lägenheten som jag ska flytta till.
Men eftersom de inte kan göra något själv så väntar jag nu på att de ska
få tag på en flytt- och en städfirma. Such!
Det tar ju sådan tid........

Men inom en snar framtid bor jag och T i en vindslägenhet.
Det är en liten 2:a på 45 kvm med perfekt läge.
Åh som jag längtar! Men innan det blir en flytt har jag tänkt måla om lite.
Var inte den fräschaste lägenheten jag varit i måste jag säga :p


Önskar att ni alla får en toppendag!
Puss & Kram
/Jessica




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0