2012-02-10



Man kan ju undra vad jag gör vaken nu, framförallt eftersom jag inte kunde sova igår..
Så onödigt att vakna så här tidigt när man kan sova..
Även Tindra verkar vara pigg, hon ligger här på köksgolvet och
busar med sig själv, och Mimmi förståss ;)

Måste ju berätta att jag hade lite flyt igår.
Medans jag väntade på skjutsen till sjukhuset fick jag för mig att jag skulle provstarta bilen.
Jag gick jag ut med inställningen att behöva klättra in i bilen.
Men hör och häpna, efter att ha tinat låset på passagerarsidan så gick förardörren upp.
Och som grädde på moset startade bilen utan några som helst protester.

Det gick bra på sjukhuset. Sjukt mycket folk, både personal och patienter.
Men som den stamkund man är så fick jag sitta och vänta
utanför dörren till operationssalen. Fanns inga platser i väntrummet..
Och när jag sitter där kommer en sköterska förbi och hejjar glatt på mig "Hej, Jessica!".
Det känns fan lite illa att dem till och med minns mitt namn :p

Som sagt gick det bra på sjukhuset men jag fick en liten blödning.
Inte alls någon stor men tillräckligt stor för att jag ska störa mig på den.
Och än mindre kul känns det då man ska på 50-årsfest imorgon.
Men men, inte mycket jag kan göra åt saken, bara att gilla läget.

Om jag mot förmodan inte skulle skriva något mer,
eller om inte ni läser bloggen på ett tag så får jag önska er en trevlig helg!
Själv ser jag verkligen fram emot denna helg som har en del spännande att bjuda på.


Ha det gött!
/Jessica




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0