2012-02-14


Godmorgon!

Idag är det den berömda "Alla hjärtans-dag". Undra vem man ska uppvakta idag då?
Tindra behöver mat så det kanske får bli en sväng ut till Birsta efter jobbet och köpa en påse att överraska henne med :p Ni som känner mig vet att jag inte alls är ett stort fan av denna dag... Det är bara ett sätt för affärerna att tjäna pengar. Dessutom tycker jag inte att det visar på äkta kärlek att uppvakta en dag som denna. Att visa sin kärlek till någon spontant en "helt vanlig dag" tycker jag är mer värdefullt och ännu finare. Idag gör många det bara för att det är ett "måste" och på det sättet vill då inte jag bli uppvaktad iaf. Men det är klart, vi kan inte tycka lika allihopa och tur är väl det :)

Igår ringde min blivande hyresvärd och meddelade att jag tidigast kommer att få flytta in den 1 mars. Suck! Men å andra sidan är det ganska bra, jag sparar pengar och jag hinner komma igång med träningen igen. Man är ju lite sliten i kroppen efter att ha varit sjuk i 2 veckor så det får bli vila hela denna vecka..Tror även att den 1 mars kan bli ett bra datum eftersom det ska läggas en ny matta i köket och jag har själv tänkt hinna måla om, så då hinner jag med det innan helgen och kan börja flytta direkt på lördag morgon (3 mars). Har redan fått några frivilliga som ställer upp och hjälper mig. Men finns det fler så är ni välkommen!
Och för er som hjälper till väntar en överraskning ;)

Haha nu fick jag ett sms där det stod "Ha en bra dag! Kram mamma". Felet är bara att min mamma ligger fortfarande och sover. Dessutom var det inte från hennes nr. Bra att någon inte ens verkar har sitt barns nr inlagt i mobilen :p Nej nu ska jag fylla på kaffekoppen innan det är dags att göra sig klar för jobbet. Tror att detta också kommer att bli en fantastisk dag på jobbet! ;)


Puss & Kram
/Jessica




Kommentarer
Johanna

3e mars flyttade jag och Henke inte på skolhusallén också. Bra där. :)



Jag kan hjälpa dig att flytta om det behövs. :D

2012-02-17 @ 15:12:08
URL: http://jordi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0