2012-02-16


Blev aldrig någon uppdatering igår, var alldeles för trött när jag kom hem. Efter jobbet åkte jag raka vägen på en Living and Room visning. Och jag föll verkligen för en sak. En rosa vispskål - I'm in love! Så den beställde jag ju naturligtvis :)

från Living and Room

Annars hände det inte så mycket spännande igår.. Idag däremot blir det bio efter jobbet, om jag får sluta lite tidigare dvs :p Sedan kommer jag nog att gå och lägga mig direkt. Vet inte vad som har hänt med mig men jag är verkligen död efter jag har jobbat. Måste ha några bakterier kvar i kroppen eller något.

Igår somnade jag prick 22.00 och vaknade idag med världens huvudvärk, ont i ögonen och ren och skär smärta i rygg och nacke. Kan inte min kropp sluta protestera för en dag bara, så jag slipper ha ont eller dyligt. Tyvärr dras humöret, orken och tålamodet ner när man inte mår toppen.. :(

Så det är tur att jag kan bli glad över små saker. Haha kommer på mig själv med ett leende på läpparna när jag tittar på bilden ovan :) Är den inte helt fantastisk?! Nej nu är det dags för morgonpromenaden. See ya!

/Jessica




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0