2012-02-23


Idag har jag som tidigare nämnt varit på sjukhuset och fått ytterligare en spruta i vänster öga. Men till skillnad mot för alla andra gånger så åkte jag hem med positiva besked :)

Om allt går som det ska så blir det bara en till spruta i vänster öga. Synen verkar nämligen börja stabilisera sig där. Dock med en synskärpa på cirka 40% men ändå :) så nu är det bara att hålla tummarna att det förblir så.

Gjorde även en annan bra upptäckt. Jag hade en synskärpa på nästan 80% med höger på avstånd och 100% på nära håll. Det kändes helt fantastiskt! Så bra har jag inte sett med höger öga det senaste halvåret.. Bara att hoppas på att det också förblir så!

Visst är det mycket tur som måste in här nu för min del, men man kan ju alltid hoppas på att turen har vänt ;)

För övrigt funderar jag på att bli gammalmodig och återgå till den heliga gamla dagboken. Har insett att jag inte riktigt känner mig bekväm med att skriva om mina innersta tankar och känslor här..

Det finns en risk att några känner att det är deras "fel" nu.. Men så är inte fallet!! Jag vill snarare tacka er för att ni ruskar om mig och får mig att inse vissa saker. Tolka mig inte fel nu, jag kommer fortsätta blogga, men jag kommer inte delge er ALLA mina innersta tankar :)

Puss & Kram
/Jessica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0