Godmorgon

Vaknar av att min kära hund går på mig för att slutligen nå fram till min ansikte som hon sedan dränker med blöta pussar. Jag vet att många av er tycker att det är äckligt, men själv tycker jag att det är mysigt.

Kunde inte somna om så lika bra att kliva upp. Just nu intar jag en kopp kaffe och samlar mod till en långpromenad i -15 grader. Varför måste det vara så kallt? Jag älskar vintern, men dock inte kylan :p

Dagen är fullspäckad, dock inte kvällen. Kanske lika bra med en lugn myskväll då jag har blivit förkyld igen. Men man vet aldrig.. Mamma och pappa är i fjällen och lillebror ska bort ikväll så man är ju ensam hemma ;)

Puss & Kram
/Jessica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0