Inte min dag idag..


Nej det är det verkligen inte. Fick sämre syn på vänster öga igår igen. Ringde imorse och fick en tid idag 13.45. De konstaterade att jag har fått ytterligare än blödning. Dock är denna inte i glaskroppen utan mitt i gula fläcken, på näthinnan. Blev hemskickad med flera sorters droppar och en ny besökstid om en vecka.

Känns väl inte så roligt men vad ska man göra?! Troligtvis beror denna blödning på att jag varit sjuk så länge, vilket inneburit att blodsockret inte har legat stabilt.. :( jävla förkyldning!!

Nu är jag iaf tillbaka på jobbet och ha tänkt försöka hinna med att få lite gjort innan man stänger. Ikväll blir det raka vägen till M för Living and Room party :) dock tror jag inte att jag ska handla något speciellt. Måste spara pengar då jag ska flytta snart :)


Puss & Kram
/Jessica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0